Пошук

Про забезпечення виконання постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2020 року №632 '' Деякі питання виплати державної соціальної допомоги''

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2020 р. № 632 „Деякі питання виплати державної соціальної допомоги” (далі – постанова) передбачено зміни до:

 

- Порядку надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2000 р. № 1192;

- Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1751;

- Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 р. № 250;

- Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 р. № 189;

- Порядку виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2019 р. № 250 “Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям”.

   Зокрема Порядками передбачено, що у сільській місцевості заяви про призначення державних допомог, до яких додаються необхідні документи (далі – заяви з необхідними документами), приймаються уповноваженими особами, визначеними виконавчими комітетами селищних, сільських рад, та передаються органам соціального захисту населення.

    У територіальній громаді, в якій утворено виконавчі органи сільської, селищної, міської ради, заяви з необхідними документами приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради територіальної громади (далі – посадова особа територіальної громади) та передаються відповідному органу соціального захисту населення.

    Заяви з необхідними документами, подані через центр надання адміністративних послуг, передаються відповідному органу соціального захисту населення.

    Починаючи з 1 січня 2021 року органи соціального захисту населення не будуть приймати заяви з необхідними документами від осіб, які проживають на території утворених територіальних громад, або де є центри надання адміністративних послуг, крім заяв надісланих поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Єдиний державний веб-портал електронних послуг).    

    З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами територіальної громади виключно з формуванням електронної справи.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь