A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Гусятинська громада
Тернопільська область, Гусятинський район

Зміна системи прийому документів від населення на призначення деяких видів соціальної допомоги

Дата: 29.09.2020 09:34
Кількість переглядів: 17

 

22 липня 2020 р. Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 632 «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги» (ознайомитися – https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-viplati-derzhavnoyi-cialnoyi-dopomogi-i220720-632). Так, згідно із зазначеною постановою, з 1 січня 2021 року відповідні посадові особи місцевого самоврядування самостійно або через центри надання адміністративних послуг повинні в обов’язковому порядку  приймати у населення документи щодо встановлення і призначення 5 видів державних соціальних допомог, пільг, компенсацій тощо, а саме:

  • надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею (постанова КМУ від 02.08.2000 р. № 1192);
  • призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми (постанова КМУ від 27.12.2001 р. № 1751);
  • призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (постанова КМУ від 24.02.2003 р. № 250);
  • призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме (постанова КМУ від 22.02.2006 р. № 189);
  • виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях (постанова КМУ від 13.03.2019 р. № 250).

Також постановою передбачено, що  у разі наявності технічної можливості посадова особа територіальної громади або ЦНАП, яка приймає заяву з необхідними документами:

    • реєструє її та заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики (електронна справа);

-       не пізніше ніж наступного робочого дня надсилає електронну справу органу соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги”.

Проте з 1 березня 2021 р. передбачено, що заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами територіальної громади виключно з формуванням електронної справи.

При цьому постановою передбачено, що з 1 січня 2021 р. органи соціального захисту населення, у т.ч. структурні підрозділами з питань соціального захисту населення відповідних райдержадміністрацій НЕ прийматимуть особисто від заявників заяв з необхідними документами щодо встановлення, призначення та виплати вищезазначених соціальних допомог, крім надісланих поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Єдиний державний веб-портал електронних послуг).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь